لوازم یدکی ام وی ام 315 را از کجا بخرم؟

با گسترش خودرو های چینی در بازار و تعداد بالای آنها در سال های گذشته در بازار ایران همیشه دغدغه اصلی خریداران تهیه لوازم یدکی آنهاست.

ام وی ام 315 از مدل هایی است که به شدت در ایران طرفدار دارد و همیشه جزو بیشترین فروش های شرکت مدیران خودروست، این مدل از سال 90 وارد بازار ایران شد و توانست حسابی خودش را در بین ایرانی ها جا کند و تعداد بالایی از این خودرو در بازار ایران فروخته شد.

 

در سال های ابتدایی ورود این خودرو همیشه کسری قطعاتش دردسر بزرگ خریداران بود و اما هر چه جلو تر رفتیم تعداد فروشندگان قطعات این خودرو در تهران و سایر شهرها نیز بیشتر شد.

در 4 الی 5 سال گذشته کاملا بحث لوازم یدکی ام وی ام 315 در کشور حل شد و به جرات میتوان ادعا کرد تمامی قطعات مصرفی این خودرو در داخل کشور وجود دارد و میتوانید در نهایت در بازار تهران آن را با بهترین قیمت خریداری کنید.

برای خرید قطعات و لوازم یدکی ام وی ام 315 در شهرستان ها شاید گاهی به مشکل برخورید و نتوانید قطعه مورد نظرتان به راحتی در شهرتان تهیه کنید، اما اصلا جای نگرانی ندارد و می توانید با یک سرچ ساده در گوگل لیست فروشگاه های زیادی را بیابید و آنها را با هم مقایسه کنید. برای مثال یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی در بازار تهران فروشگاه دیجی کار می باشد که میتوانید به راحتی از آنچا خریدتان را انجام بدید. البته این امکان نیز وجود دارد تا شما بتوانید قیمتی که در بازار گرفتید را اعلام کنید و قطعا پایین تر از ان را از فروشگاه دیجی کار تهیه کنید و تمام قطعات موتوری وارداتی که در این فروشگاه به فروش می رسد با ضمانت و گارانتی می باشد و در صورت اینکه قطعه به دست شما رسید و مکانیک شما آن را تایید نکند به هر دلیلی بدون کوچکترین هزینه ای کالای فروخته شده را پس میگیرد و تمام وجه آن را عودت می دهد.

نکات مهم برای خرید لوازم یدکی ام وی ام 315

شما وقتی می خواهید قطعه ای را در بازار تهیه کنید در ابتدا باید از فروشگاه های محلی استعلام قیمت بگیرید و سپس از فروشگاه های اینترنتی موجود استعلام قیمت داشته باشید و در صورت اینکه بتوانید و وقت داشته باشید بصورت حضوری در خیابان ملت به دنبال قطعه مورد نظرتان باشید. و در نهایت بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را خریداری کنید.

البته تمام فروشگاه های اینترنتی به خصوص فروشگاه دیجی کار این طور عمل میکنند که برای تهیه قطعه مورد نظر مشتریان معمولا وقت صرف کرده و بهترین قیمت را برای خرید و در نهایت ارائه به مشتری انجام میدهند و به نوعی میتوان گفت نماینده شما در بازار تهران هستند تا شما بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت را خریداری کنید و سود معقولی از مشتریان خود دریافت میکنند.

لوازم داخل اتاق ام وی ام 315

البته با تمام مواردی که در رابط با موجود بودن لوازم مصرفی این مدل از خودرو وجود دارد قطعات داخل اتاق آن به راحتی در دسترس نیست و شما شاید برای خرید یه آفتابگیر ساده نیز با مشکل مواجه شوید و آن را با قیمت های بالا مجبور به خرید باشید.

البته باید امیدوار باشید قطعه مورد نظر موجود باشد در بازار حتی با قیمت کمی بالاتر از عرف زیرا در مواقع بسیاری قطعه ای که مورد نیاز است اصلا در بازار وجود ندارد که شما بخواهید بخرید حتی با قیمت بالاتر. در این مواقع فقط یک راه دارید و باید به سراغ فروشندگان خودرو های تصادفی بروید و قطعه را در آنجا پیدا کنید و بخرید.

برای خرید بدنه و سپر ها قطعه اصلی نخرید

معمولا افرادی که خودرو چینی سوار می شوند بعد از اولین تصادف در بازار فقط به دنبال خرید اصلی هستند و وقتی آن را می خرند متوجه مش وند که کالای اصلی با وارداتی هیچ تفاوتی ندارد و فقط قطعه را گران تر خریداری کردند.

البته ابن مورد فقط راجب بدنه و سپر ها صادق است و در صورت خرید برخی اقلام موتوری فقط باید کالای اصلی خریداری کنید.

توضیح مختصری که باید تمام مصرف کنندگان خودرو های چینی بدانند و معمولا کمتر فروشنده ای به آن اشاره میکند این است که شما وقتی سپر یا گلگیر و درب صندوق یا … خریداری میکنید باید آن را خودتان رنگ کنید و کیفیت رنگ و زیر کاری هم بستگی به صافکاری دارد که شما به آنجا مراجعه کرده اید و اگر صافکار حرفه ای باشد بعد از رنگ و زیر کاری هیچ تفاوتی بین جنس اصلی یا وارداتی نیست و حتی موقع فروش هیچ تاثیری در روند قیمت گذاری ندارد و فرق نمیکنه شما کالای اصلی خریده اید یا وارداتی.

به عنوان مثال شما یک سپر جلو نیاز دارید کالای با کیفیت وارداتی قیمتی حدود 2.000.000 تا 2.500.000 میلیون دارد اما سپر شرکتی و اصلی حداقل قیمت فعلی آن بین 4.000.000 تا 4.500.000 میلیون تومان می باشد تقریبا نزدیک به دو برابر وقتی انتهای کار نقاش را نگاه کنید بدون تردید هیچ تفاوتی ندارد و فقط شما کالای گران تر خریده اید.

شما به این مورد نیز همیشه واقف باشید که بدنه و سپر ها در معرض خطر می باشد و خرید کالای اصلی یا وارداتی فقط هزینه ی بیشتری را به شما تحمیل میکند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *