پرستار کودک در فرمانیه ( هزینه استخدام ) | خدمات پرستاری آسایش ایده آل

پرستار کودک در فرمانیه

امروزه نگهداری از کودک به تنهایی به دلایلی از جمله مشغله ی کاری برای والدین مقدور نمی باشد. از این رو استخدام پرستار کودک می تواند راه حل مناسبی برای این مشکل باشد. امروزه مراکز آسایشی-مراقبتی این امکان را فراهم کرده که والدین بتوانند کودک خود را بدون نگرانی به یک پرستار ماهر بسپارند. مرکز آسایش مراقبتی ایده آل با داشتن مجوز رسمی از معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گامی مهم زمینه مراقبت از کودک، بیمار و سالمند برداشته است. اگر شما به یک پرستار کودک در فرمانیه نیاز دارید، می توانید به این مرکز مراجعه نمایید. پرستاران این مرکز در زمینه پرستاری از کودک دوره های آموزشی را سپری کرده و مهارت لازم در این زمینه کسب کرده اند.

پرستار کودک فرمانیه تهران

موارد قابل توجه در استخدام پرستار کودک

موضوع پرستار کودک به دلیل نداشتن وقت والدین برای نگهداری و مراقبت از کودک و نگرانی آن ها در مورد چگونگی مراقبت از کودک بسیار پراهمیت شده است. ممکن است این سوالات برای اکثر والدین پیش آید. اینکه چگونه یک پرستار کودک خوب استخدام نماییم؟ در ادامه باید بگوییم که؛ یک پرستار خوب پرستاری است که از دیدن کودک شما خوشحال شود، و بتواند لحظه های لذت بخشی در کنار کودک شما سپری کند.

  • یک پرستار کودک بایستی توانایی برقراری ارتباط با کودک شما را داشته باشد و بتواند اعتماد کودک شما را جلب کند. تنها این مهارت را یه پرستار متخصص و با تجربه می تواند داشته باشید ، چرا که جلب علاقه و اعتماد کودک کار آسانی نیست و والدین کودک باید در انتخاب پرستار دقت لازم را حاصل فرمایند. شما در می توانید در این خصوص اطمینان کامل به مرکز پرستاری آسایش ایده آل داشته باشید ، چراکه در آسایش ایده آل می توانید پرستار خود را تست کنید و انتخاب کنید و علاوه بر آن پیگیری های پی در پی مرکز از نحوه کار کردن پرستار و پاسخگوی شبانه روزی از خدمات مرکز آسایش ایده آل است.
  • پرستار کودک بایستی صبور، مهربان و با حوصله باشد و در واقع یک دوست واقعی برای فرزند شما شود، پرستار دلسرد و بی حوصله ای که مدام فکرش جای دیگری مشغول باشد، پرستار خوبی نخواهد بود. پرستار هایی که ما در اختیار شما میگذاریم قبل از اینکه در اختیار شما قرار بگیرند تست های خود را پشت سر گذاشته اند و تست نهایی آن ها ارزیابی خود شما از پرستار است که اگر مورد تایید شما نبود بلا فاصله پرستار دیگری برایتان جایگذین کنیم.
  • فرزند شما باید از دیدار پرستارش خوشحال شود. اگر فرزند شما در دیدار با پرستار واکنش منفی از خود نشان دهد و این در حالی باشد که شما بدانید فرزند شما در رابطه با برقراری ارتباط مشکلی ندارد، بهتر است در انتخاب پرستار تجدید نظر نمایید.
  • اگر کودک شما قادر به صحبت کردن باشد، می توانید نظرات کودک خود را درباره پرستار بپرسید. کودکان حقیقت را به شما می گویند به آنها اعتماد کنید.
  • یک پرستار کودک بایستی به وقت والدین احترام بگذارد. و در زمان تعیین شده در منزل حضور یابد. و در صورت نیاز به مرخصی از قبل با والدین هماهنگی کند. نظم برای آسایش ایده آل یکی از اصول های مهم در پرستاری است . پرستاری که نظم نداشته باشد پرستار خوبی نخواد بود.

برای اطمینان خاطر در مورد کیفیت خدمات ارائه شده توسط پرستار می توانید در روز مصاحبه به طور صریح سوالاتتان را بپرسید. سوالاتی از قبیل اینکه شما وقتی که کودک گریه کردن یا متوقف نکند و بخواهد به خود آسیب بزند چه عکس العملی خواهید داشت؟ این سوالات نه تنها بد نیست بلکه شما با این سوالات می توانید توانایی پرستار کودک را در مقابله با چالش ها بررسی کنید.

پرستار کودک فرمانیه

وظایف پرستار کودک و حقوق و دستمزد

حقوق دریافتی پرستار کودک بسته به انتظاراتی که شما از او دارید، متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ممکن است شما از او بخواهید به جای یک کودک از چند کودک پرستاری کند. و یا ممکن است از او بخواهید به کارهای منزل نیز رسیدگی کند. همه ی این موارد در تعیین حقوق پرستار دخالت دارد. از جمله کارهایی که یک پرستار کودک انجام می دهد عبارتند از

  • رسیدگی به تغذیه کودک
  • لباس کودک
  • بهداشت کودک
  • بازی کردن با کودک
  • پرورش قدرت خلاقیت و مهارت های کودک
  • در مورد نوزاد تعویض پوشک و خواباندن کافی

در صورت تمایل والدین آموزش زبان دوم به کودک، همبازی شدن با کودک، انجام ورزش و فعالیت های بدنی با کودک، برقراری ارتباط خوب با کودک.

همه موارد ذکر شده در رابطه با وظایف پرستار کودک بسیار حائز اهمیت است و در صورت هرگونه سهل انگاری ممکن است کودک در آینده دچار مشکلاتی از قبیل سوتغذیه، اضطراب و استرس، عدم تشخیص به موقع بیماری و بروز مشکلات جدی تر شود.

هزینه پرستار کودک در فرمانیه

پرستار کودک در فرمانیه تهران

شما برای استخدام پرستار کودک در فرمانیه می توانید به خدمات پرستاری در منزل آسایش مراقبتی ایده آل مراجعه کرده و انتظاراتی را که از پرستار می خواهید را توضیح دهید. همچین می توانید برای استخدام پرستار کودک در ستارخان اقدام کنید. این مرکز شما را در انتخاب یک پرستار خوب یاری می کند. شما می توانید روزی را برای دیدار با پرستار هماهنگ کنید و سوالات خود را از وی بپرسید و حتی این امکان برای شما فراهم شده است که پرستار کودک را مدتی به صورت آزمایشی استخدام کنید تا برکیفیت عملکرد وی نظارت داشته باشید . در صورت رضایت همکاری می تواند ادامه داشته باشد و در صورتی نارضایتی می توانید پرستار کودک دیگری را جایگزین نمایید.

5/5 – (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *