استخدام پرستار کودک در شهرک غرب , باتجربه و حرفه ای

پرستار کودک در شهرک غرب استخدام پرستار کودک در غرب تهران

نگهداری از کودک مسئولیت بزرگی است که؛ بر دوش والدین می باشد. گاهی والدین به دلایلی از جمله مشغله کاری، دور بودن از خانواده، نداشتن وقت، چندقلو بودن به تنهایی نمی توانند از کودک مراقبت کنند.

اینجاست که نیاز به پرستار کودک ضرورت می یابد. سپردن بچه ها به مهد کودک مشکلات خاص خود را دارد، و در بیشتر موارد انتظارات والدین را برآورده نمی کنند. از این رو بهترین گزینه برای این والدین استخدام پرستار کودک می باشد.

مرکز آسایش مراقبتی ایده آل یکی از مراکز معتبر در شهر تهران می باشد و پرستاران آموزش دیده و با تجربه ای در زمینه پرستاری از کودک دارد. شما برای استخدام پرستار کودک در شهرک غرب می توانید به این مرکز مراجعه کرده و با اطمینان خاطر پرستاری مجرب استخدام نمایید.

خصوصیات پرستار خوب برای کودکان

خصوصیات پرستار کودک

یک پرستار کودک شخصی است که دوره های آموزشی کودکیاری را طی کرده و در رابطه با وظایف مربوط به بچه از جمله تربیت، تغذیه و …مهارت های لازم را کسب کرده است. یک پرستار خوب پرستاری است که این اطمینان را به والدین بدهد که بدون نگرانی و با اعتماد کامل کودک خود را به وی بسپارند.

خدمات ارائه شده توسط پرستار کودک در شهرک غرب

ارائه شده توسط پرستار کودک در شهرک غرب

با وجود کادر پرستاری مجرب در مرکز آسایش مراقبتی ایده آل جای نگرانی برای شما والدین وجود ندارد. این پرستاران مانند عضوی از خانواده با کودک شما رفتار می کنند و در صورت نیاز پیشنهاداتی در زمینه آموزشی و خلاقیت کودک به شما ارائه می دهند.

مزیت مهمی که پرستاری کودک در منزل دارد این است که، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود و نیازی به رفت و آمد و سپردن کودک به مهد کودک نمی باشد. از جمله خدماتی که پرستار کودک در شهرک غرب ارائه می دهد عبارتند از:

  • رسیدگی به تغذیه کودک
  • توجه به خواب کودک
  • انجام فعالیت های بدنی و پرتحرک و توجه به ورزش
  • رسیدگی به تکالیف درسی کودک
  • انجام بازی های فکری، خلاقانه و آموزشی
  • یاد دادن زبان دوم به کودک

پرستار کودک در غرب تهران استخدام پرستار در غرب تهران – چیتگر

حقوق و دستمزد پرستار چقدر است ؟

هزینه های پرستار کودک شهرک غرب

جقوق پرستار کودک بسته به شرایط خانواده و خدمات ارائه شده متفاوت خواهد بود. و به مواردی از جمله وظایف پرستار در محیط خانه و تعداد ساعات کاری در طول شبانه روز و در طی هفته بستگی دارد.

مورد دیگری که در تعیین حقوق پرستار حائز اهمیت می باشد، مقطع کاری پرستار استخدام شده می باشد. منظور از مقطع کاری این است که آیا پرستار به صورت روزانه قرار است از کودک شما مراقبت کند یا به صورت شبانه روزی و اینکه چند روز در هفته و چند ساعت قرار است از کودک شما پرستاری کند. همه ی این ها در تعیین حقوق پرستار کودک موثر می باشند. لازم به ذکر است که پرستاری که به صورت شبانه روزی استخدام می شود، حقوق بیشتری دریافت می کند.

تعداد فرزندانی که قرار است پرستار از آن ها مواظبت کند در تعیین حقوق دریافتی وی تاثیر خواهد گذاشت. پرستار ممکن است از یک کودک شما مراقبت کند یا شما از وی بخواهید که نگهداری از چند بچه را به عهده بگیرد.

وظایف محول شده به پرستار کودک در منزل نیز در تعیین حقوق پرستار موثر خواهد بود. مثلا شما ممکن است از پرستار کودک بخواهید که علاوه بر نگهداری از کودک به برخی از کارهای خانه نیز رسیدگی کند و یا از وی بخواهید که در رساندن و آوردن بچه از مدرسه نیز به شما کمک کند.

پرستار کودک در غرب تهران استخدام پرستار در غرب تهران – مرزداران

امروزه در شهرهای صنعتی نظیر تهران اکثر والدین شاغل می باشند و به تنهایی توان نگهداری از کودک خود را ندارند. مراکز ارائه دهنده خدمات مراقبتی می توانند به این والدین در پرستاری کودک کمک نمایند.

مرکز آسایش مراقبتی ایده آل در قسمت های مختلف شهر تهران از جمله شهرک غرب خدمات ارائه می دهد. از جمله خدمات ارائه شده توسط این مرکز استخدام پرستار کودک در شهرک غرب می باشد.

این مرکز دارای مجوز رسمی از معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد و با هدف ارتقا سطح سلامت عمومی، گامی مهم در ارائه خدمات مراقبتی برداشته است. این مرکز مراقبتی بسیار انعطاف پذیر می باشد و برای افرادی که برنامه مشخصی برای نگهداری کودک ندارند، گزینه ی مناسبی می باشد.

برای دریافت هرگونه اطلاعات و دریافت پاسخ سوالات خود می توانید با کارشناسان این مرکز تماس حاصل فرمایید.

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *