انتظارات پرستاران از تعرفه‌ها در نسخه جدید برآورده می شود

مدیرکل دفتر توانمندسازی معاونت پرستاری وزارت بهداشت، از اصلاح و بازبینی تعرفه‌های پرستاری خبر داد.

انتظارات پرستاران از تعرفه‌ها در نسخه جدید برآورده می شود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، عباس عباس زاده، در کارگاه "آموزش و هم اندیشی در خصوص دستور العمل بازتوزیع تعرفه خدمات پرستاری"، اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری را از مهم‌ترین اقدامات برشمرد و گفت: این قانون پس از ۱۵ سال با همت دولت و حمایت‌های رهبری مورد توجه قرار گرفت تا یکی از مطالبات بر زمین مانده پرستاران با پیگیری‌های مستمر وزارت بهداشت اجرایی شود.

وی افزود: اجرای این قانون در حوزه پرستاری در دنیا یک تجربه تازه است و طبیعی است که در مسیر اجرا، چالش‌ها و مشکلاتی وجود داشته باشد. بنابراین معتقدیم با همفکری، چالش‌ها و مشکلات رفع خواهد شد و این مهم در نسخه دوم نسبت به نسخه نخست و در نسخه سوم نسبت به نسخه دوم دستورالعمل بازتوزیع کاملاً مشهود است.

عباس‌زاده با بیان اینکه در ویرایش‌های جدید دستورالعمل بازتوزیع انتظارات پرستاران در بخش‌های مختلف بالین دیده خواهد شد، افزود: این جلسه جهت بررسی چالش‌های دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و رفع ایرادات و موارد قابل اصلاح نسخه سوم تشکیل شده است.

مدیرکل دفتر توانمندسازی معاونت پرستاری وزارت بهداشت همچنین بر اجرای دقیق دستورالعمل بازتوزیع قانون تعرفه‌گذاری پرستاری و نظارت مدیران پرستاری بر اجرای آن تاکید کرد و گفت: دانشگاه‌ها از اعمال سلیقه در اجرای قانون خودداری کنند چرا که باید نسبت به عملکرد خود در این خصوص پاسخگو باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *