اخبار کرونا اومیکرون- 2021

اخبار کرونا

مجله ی نیویورک تایمز ،در روز پنج شنبه 27 ژانویه ی 2021 در گزارشی اعلام کرد :” با وجود افراد زیادی که واکسینه نشدند و پیدایش جهش های جدید ویروس کرونا ، این ویروس احتمالاً به تهدیدی پایدار اما قابل کنترل تبدیل خواهد شد. کاهش مبتلایان ، برخی از مردم را خوش بین کرده است که گونه امیکرون ویروس کرونا نشان دهنده ی آغاز پایان این پاندمی است.”

تست آنلاین کرونا ( رایگان ) کرونا اومیکرون

کاهش مبتلایان در جهان

بعد از چند هفته ی پر فشار که به نظر میرسید گونه ی امیکرون همه ی مردم را، من جمله کسانی که واکسن زدند و تقویت شدند، مبتلا میکند ؛ بالاخره ایالت متحده ی آمریکا شاهد نشانه های امید بخش است . به دلیل کاهش مبتلایان در بسیاری از نقاط این کشور، بسیاری از مردم امیدوارند که این موج ، موج آخر این جنگ طولانی با ویروس کرونا باشد.

سلامت بهترین واکسن کرونا در جهان 2021

پاندمی ویروس کرونا اومیکرون

کرونا اومیکرون

این گونه ی ویروس کرونا در آفریقای جنوبی و بریتانیا افزایش یافت، سپس به سرعت سقوط کرد. روز دوشنبه، مقام ارشد منطقه ای اروپایی سازمان بهداشت جهانی پیشنهاد کرد که ” Omicron امید قابل قبولی برای برگشتن به زندگی عادی و ثبات ارائه می دهد.”

دکتر آنتونی اس. فائوچی، مشاور ارشد دولت بایدن در مورد پاندمی ، روز یکشنبه گفت: همه چیز خوب به نظر میرسد. ما نمی خواهیم بیش از حد اعتماد به نفس داشته باشیم، اما به نظر می رسد که همه ی امور در حال حاضر در مسیر درستی حرکت می کنند.

به اومیکرون خوش بین باشیم یا بدبین؟

کرونا اومیکرون

اما چه چیزی باعث این خوش بینی می شود؟ ایده این است که افراد زیادی از طریق واکسیناسیون یا ابتلا به Omicron مصونیت پیدا می کنند که به زودی ویروس کرونا نمی تواند جای پایی در جوامع ما پیدا کند و از زندگی ما ناپدید می شود. اما از ان سو در مصاحبه با تعدادی متخصص سیستم ایمنی و متخصص زیست شناسی تکاملی ، سیر ویروس در ایالات متحده پیچیده تر – و کمی کمتر امیدوارانه به نظر می رسید.

اومیکرون آخرین موج کرونا یا خیر؟

کرونا اومیکرون

آنها گفتند که Omicron با مبتلا کردن تعداد زیادی از مردم، بدون شک ما را به پایان پاندمی نزدیک تر می کند. موج کنونی مبتلایان در حال کاهش است و در نتیجه تعداد بیماران وخیم کرونایی و مرگ و میر بر اثر این ویروس نیز کاهش می یابد.

به گفته بسیاری از دانشمندان، در هر صورت، احتمال ناپدید شدن کامل ویروس کرونا وجود ندارد، و ایمنی همه ی مردم فقط یک رویا است. مصونیت جمعیت در برابر ویروس به دلایل مختلف همیشه ناقص خواهد بود. درعوض، به نظر می رسد که ویروس کرونا بومی شود – بخشی دائمی از زندگی مردم ، به شکل یک بیماری خفیف تر، مانند آنفولانزا، که مردم باید یاد بگیرند که با آن زندگی کنند و آن را مدیریت کنند.

کرونا تاثیر واکسن کرونا بر ایمنی بدن(2021)

آمار به روز بیماری کرونا

از روز چهارشنبه، ایالات متحده به طور متوسط روزانه بیش از 650000 مورد جدید گزارش می کرد که در مقایسه با بیش از 800000 مورد دو هفته پیش کاهش یافته است. مرگ و میر ها همچنان در حال افزایش است و به طور میانگین روزانه بیش از 2300 مورد می باشد، اما به نظر میرسد که بستری شدن در بیمارستان به طور متوسط به حدود 155000 نفر در روز نزدیک می شود.

ویروس کرونا

ایده Omicron به عنوان آخرین موضع ویروس کرونا جذابیت زیادی دارد. این چیزی است که همه می خواهند، هر دانشمندی به آن امیدوار است. اما برای رسیدن به آن، مردم دنیا باید هم بسیار خوش شانس باشند و هم هوشمندانه عمل کنند .

یک ویروس بومی لزوماً نشان دهنده یک تهدید جزئی نیست. سل در هند و سایر کشورها بومی است و سالانه بیش از یک میلیون نفر را می کشد. در کشورهای آفریقایی سرخک بومی است. این ویروس دائماً در سطوح پایین گردش می کند و به طور دوره ای باعث شیوع گسترده می شود.

اشتراک گذاری در facebook اشتراک گذاری در twitter اشتراک گذاری در linkedin اشتراک گذاری در telegram اشتراک گذاری در whatsapp اشتراک گذاری در pinterest 4/5 – (1 امتیاز)

The post اخبار کرونا اومیکرون- 2021 appeared first on آسایش و مراقبت ایده آل.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *