پیدا کردن مراکز خدماتی حیوانات: پت شاپ، دامپزشکی، پانسیون و داروخانه حیوانات

نمیشه سرپرست حیوان خانگی باشی و فکری واسه سلامتی و رفع مایحتاج حیوان نکنی، در واقع واسه اینکه یک سرپرست خوب و نمونه باشی باید بدونی که تامین نیازهای این دوست داشتنی ها مهمترین وظیفه ای است که به عهده داری اول از همه لازمه که با مراکز درمانی و کلینیک های نزدیک خونه آشنا بشی که البته پت لینک کار رو واست راحت کرده؛ اگه در شمال کشور زندگی میکنی بزن روی لینک “دامپزشکی در مازندران” یک عالمه مرکز دامپزشکی در مازندران رو به همراه اطلاعات تماسشون واست گذاشتم، بعدش با من بیا تا بهت بگم واسه پیدا کردن مراکز خدماتی حیوانات: پت شاپ، دامپزشکی، پانسیون و داروخانه حیوانات باید چیکار کنی… 😉

 

دامپزشکی حیوانات خانگی شبانه روزی

به عنوان کسی که داری از یک حیوان خانگی (سگ 🐶، گربه 😺، همستر 🐹، عروس هلندی، طوطی، کاسکو و…) در خونه مراقبت میکنی باید کلینیک های شبانه روزی محل زندگیت رو هم بشناسی چون ممکنه حیوان طفلکی روزهای تعطیل یا شب هنگام دچار مشکلی بشه؛ پت لینک اینجا هم در کنارته و تنهات نمیذاره اگه ساکن اصفهان هستی و دنبال کلینیک های شبانه روزی کافیه سری به لینک “دامپزشکی شبانه روزی در اصفهان” بزنی؛ مطمئنم واست خیلییی مفیده… 😊

میتونی خدمات، آدرس دقیق و لوکیشن و اطلاعات تماس مرکز مورد نظرت رو به راحتی پیدا کنی.

راستی اگه دنبال دامپزشکی شبانه روزی جنوب تهران یا دامپزشکی شبانه روزی غرب تهران هستی کافیه از صفحه ی اصلی پت لینک بری سراغ منوی “لیست دامپزشکی ها” آنوقت میتونی با مشخص کردن استان و محل زندگیت به اطلاعات کلیییی مرکز و کلینیک دامپزشکی دسترسی داشته باشی.

داروخانه دامپزشکی های تهران

یکی دیگه از مراکزی که لازمه به عنوان سرپرست واسه حفظ سلامتی حیوان خانگی بدونی آشنایی با داروخانه دامپزشکی های شهر و محل زندگیت به صورت حضوری و تلفنی است که البته اگه در تهران هستی یک خبر خوب واست دارم چون میتونی لیست تمامی داروخانه ها رو در لینک “داروخانه دامپزشکی تهران” ببینی.

خلاصه اینکه در داروخانه دامپزشکی ها میتونی انواع دارو، مکمل، ویتامین و لوازم بهداشتی که مورد نیاز حیوان هست رو پیدا کنی. تازه میتونی از طریق داروخانه دامپزشکی های آنلاین هر دارو یا محصولی که واسه حیوان خواستی به صورت اینترنتی سفارش بدی؛ دیگه بهتر از این چی میخوای؟! 😍 اینجوری دیگه نیازی به مراجعه ی حضوری هم نداری و میتونی به صورت آنلاین دارو یا مکمل مورد نیاز حیوان رو بخری…

مرکز نگهداری حیوانات خانگی

ممکنه به هر دلیلی واسه مدتی نتونی از حیوان خوشگلت نگهداری کنی مثلا مسافرت رفتن، ماموریت یا میهمانی که پذیرای حیوان دلبندت نیست؛ آنوقته که پانسیون حیوانات خانگی خییییلی به دردت میخوره چون میتونی با خیالی راحت حیوان خوشگلت رو به این مراکز بسپاری؛ البته باید قبلش حساااابی در مورد آن مرکز تحقیق کنی تا یک وقت حیوان طفلکی در آن مرکز اذیت نشه.

واسه اطلاع از قیمت پانسیون سگ در غرب تهران، شرق، جنوب یا شمال تهران یا حتی شهرستان ها بهتره با خود مراکز تماس بگیری؛ اصلا نگران نباش!! اطلاعات تماس تمامی مراکز رو واست گذاشتم و میتونی خیلی راحت باهاشون در ارتباط باشی.

میتونی هتل پانسیون سگ در تهران و مراکز نگهداری از گربه ها رو به همراه لیست قیمت پانسیون حیوانات در سایت پت لینک پیدا کنی؛ همونطور که بهت گفتم کافیه از لیست دامپزشکی ها نوع خدمات رو مشخص کنی.

این خدمات شامل چکاپ و واکسیناسیون، کاشت میکروچیپ، جراحی حیوانات، خدمات دندانپزشکی، سونوگرافی و رادیولوژی، آزمایشگاه، اصلاح و شستشو، پانسیون، آتلیه، آموزش رفتاری، پت شاپ و حمل حیوانات بوده و میتونی مراکز مختلف رو بر اساس نوع خدماتی که میخوای پیدا کنی.

تازه بعضی مراکز تخفیف واسه کیس های حمایتی دارند و اگه دنبال کلینیک دامپزشکی رایگان در تهران یا مرکز نگهداری حیوانات بی سرپرست در تهران هستی؛ میتونی در بخش خدمات گزینه ی تخفیف کیس های حمایتی رو انتخاب کرده و بعد از مشخص کردن استان و محل زندگیت به اطلاعات تماس آن مراکز دسترسی پیدا کنی. علاوه بر این پت لینک تمامی این مراکز رو به تفکیک ساعت کاری بهت نشون میده.

یکی دیگه از امکانات کاربردی و جذااااب پت لینک اینه که اگه دنبال کلینیک، پانسیون، پت شاپ یا دامپزشک خاصی هستی کافیه اسمش رو در فیلد “جستجوی عبارت جدید” تایپ کنی با این روش هر مرکزی که دنبالش باشی رو پیدا میکنی به همین راحتی! ✌

لیست پت شاپ های سراسر ایران

و اماااا نباید نسبت به خورد و خوراک حیوان بی تفاوت باشی؛ در واقع پت شاپ جایی است که میتونی علاوه بر غذا تمامی لوازم مورد نیاز حیوان رو از آنجا تهیه کنی و واسه همین هم لازمه که آدرس پت شاپ های نزدیکت رو بدونی؛ پس واسه خرید مایحتاج حیوان از غذا بگیر تا تشویقی و اسباب بازی کافیه با انتخاب پت شاپ در فیلد خدمات آن ها رو پیدا کنی.

📌 حالا که دیدی پت لینک چقدرررر سایت مفید و خوبی واسه کسانی است که عاااااشق حیواناتند 💕 ازت میخوام اگه مرکزی رو میشناسی که اسمش در پت لینک نیومده از طریق منوی ثبت مراکز در سایت پت لینک اسم و اطلاعات آن مرکز رو ثبت کنی تا بقیه ی هم بتونن ازش استفاده کنند.

🎉 تازه یه خبر خیلییییی خوب هم واست دارم میتونی با کمک پت لینک واسه حیوان دلبندت شناسنامه آنلاین درست کنی، ساخت شناسنامه از طریق ثبت حیوانات خانگی خیلی آسونه و فقط چند ثانیه طول میکشه پس بهتره همین الان واسه حیوان خوشگلت شناسنامه آنلاین بسازی… 😉

سخن آخر…

از اینکه تا آخر این مقاله با من همراه شدی ازت ممنونم و امیدوارم الان با نحوه ی پیدا کردن مراکز خدماتی حیوانات: پت شاپ، دامپزشکی، پانسیون و داروخانه حیوانات آشنا شده باشی؛ همونطور که متوجه شدی پیدا کردن تمامی این مراکز در نزدیکی محل زندگیت خییییلی آسونه و پت لینک کار رو واست ساده کرده؛ فقط کافیه با چند کلیک ساده به آدرس و اطلاعات تماس همه ی این مراکز دسترسی داشته باشی.

یادت باشه فراهم کردن مایحتاج و رفع نیازهای حیوان یکی از مهمترین وظایفی است که به عنوان سرپرست به عهده داری و نباید بهش بی توجه باشی؛ پس واسه اینکه بتونی بهترین سرپرست واسه حیوان خوشگلت باشی روی کمک پت لینک حساب کن! ❤

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *