پرستار سالمند سعادت آباد | خدمات پرستاری در سعادت آباد

پرستار سالمند در سعادت آباد

دوران سالمندی بخشی از زندگی هر فردی می باشد و تقریبا اغلب افراد این دوران را خواهند دید .این دوران ممکن است به دلیل بیماری هایی که در بدن فرد وجود دارد سخت باشد و نیاز باش فردی از سالمند نگهداری نماید .

چنانچه اعضای خانواده سالمند نتوانند از وی مراقبت نمایند باید فردی به عنوان پرستار سالمند استخدام کنند تا در کنار سالمند باشد و نیازهایش را برطرف نماید .نباید به پرستاری از سالمند تنها به عنوان شغلی جهت کسب درآمد نگاه کرد فردی که به شغل پرستاری سالمند علاقه نداشته باشد قطعا در کارش موفق نخواهد بود .

سالمندی که توسط پرستار سالمند در منزل نگهداری می شود از نظر روحیه بسیار بالاتر و خوشحال تر از سالمندانی هستند که در مراکز نگهداری از سالمندان ساکن اند .با تاسیس مراکز مراقبتی پرستاری که امروزه در اکثر شهرها وجود دارند ،کار برای خانواده ها راحتتر شده و با آسایش و اطمینان کامل می توانند جهت نگهداری از سالمندان پرستار سالمند استخدام مایند .

اگر در ناحیه سعادت آباد تهران ساکن هستید و به دنبال پرستاری مطمئن و با تجربه اید به شما مرکز آسایش مراقبتی ایده آل را پیشنهاد می دهیم . این مرکز با سابقه فعالیت موفق آماده ارائه خدمات به همشهریان محترم می باشد .

پرستاری از سالمند در سعادت آباد

پرستار سالمند

پرستاری از سالمند کار بسیار دشوار و چالش برانگیزی است و مطمئنا هر فردی برای انجام آن مناسب نیست .پرستار سالمند باید خوشرو و خوش قلب باشد و با سالمند با مهربانی رفتار کرده و دلسوز او باشد .

زمانی که سالمند با وی درد دل می کند با روی خوش و صبورانه به حرف های سالمند گوش فرا می دهد و راز نگه دار خوبی است . یک پرستار سالمند خوب سعی می کند بهترین دوست برای سالمند باشد ودر مواقع ناراحتی و ناخوشی از سالمند دلجویی می کند .

چند ویژه گی پرستار سالمند در مسعادت آباد

معمولا اخلاق خوب و متین یک پرستار سالمند است که خود او و مرکزی که در آن کار می کند را از دیگر پرستاران و مراکز مراقبتی پرستاری متمایز می نماید . پرستار سالمند باید در مقابل سالمند صبور و مهربان باشد برخی از سالمندان ممکن است حرف و سوالی را چندید مرتبه تکرار نمایند و یا خواسته های تکراری داشته باشند باید در این مواقع با صعه صدر و صبوری با سالمند رفتار نماید و با مهربانی به نیازهای سالمند پاسخ دهد .

پرستاران مرکز آسایش مراقبتی ایده آل در سعادت آباد همگی جز کادر موفق و با اخلاق هستند که این مورد در موفقیت مرکز ما نقش بسزایی داشته است .

پرستار سالمندان در سعادت آباد

چند ویژه گی پرستار سالمند خوب عبارتست از :

  • باید با وجدان باشد به گونه ای با سالمند رفتار کند که گویا جزئی از اعضای خانواده اش می باشد .
  • به وضعیت جسمی و روحی سالمند توجه ویژه ای داشت باشد مخصوصا داروها و غذای سالمند باید سر ساعت معینی سرو شود .
  • زمانی که پرستار سالمند مشکلات شخصی داشته باشد باید خود حل کند و این مشکلات به رابطه او با سالمند و کارش لطمه وارد نکند .
  • باید به گونه ای با سالمند رفتار کند که غرور و عزت نفس سالمند همیشه حفظ شود .

خدمات ارائه شده توسط پرستار سالمند در مرکز سعادت آباد

در مرکز آسایش مراقبتی ایده آل واقع در سعادت آباد همکاران ما با تجربه و تخصص و مهارت کافی در خدمت شما عزیزان و سالمندان محترمتان هستند و جای هیچ نگرانی نیست .این پرستاران سالمند مانند یک عضوی از خانواده با احترام و مهربانی با سالمندان شما برخورد کرده و نیاز های روزمره آنها را کمک می کنند .

از مزیت های مهم پرستاری از سالمند در منزل بالا رفتن حس اعتماد بنفس و نشاط در سالمند می شود همچنین این کار بسیار کم هزینه تر از سپردن سالمندان به مراکز سالمندی می باشد ، همینطور اگر در مناطق شمال تهران مستقر هستید می توانید پرستار سالمند در فرمانیه استخدام کنید .چند مورد از خدمات ارائه شده توسط پرستار سالمند مرکز تخصصی آسایش مراقبتی ایده آل سعادت آباد عبارتست از :

  • کنترل جنبه های مختلف سلامتی فرد سالمند مانند داروها ،فشار خون ،قند خون و…
  • کنترل مسائل درمانی مانند تعویض پانسمان ها ،مراقبت از سوند و….
  • مدیریت توانایی دفع ادرار و مدفوع در سالمندان
  • کمک به رعایت بهداشت شخصی
  • تغذیه مناسب و بهداشت محیط

قیمت پرستار سالمند در سعادت آباد

دستمزد پرستار سالمند در سعادت آباد

میزان دستمزد برای پرستاران سالمند به عواملی مانند ساعات نگه داری از سالمند ،وضعیت جسمانی و روحی سالمند و میزات خصص و مهارت پرستار سالمند بستگی دارد . معمولا هر مرکز مراقبتی پرستاری برای خود تعرفه ای مخصوص دارد که در زمان عقد قرارداد خانواده سالمند ان را قبول می کنند . شرکت خدمات پرستاری در منزل آسایش مراقبتی ایده آل نیز تعرفه های خاص خود را دارد که با توجه به مهارت و تخصص کادر خود این هزینه تعیین می گردند .

5/5 – (25 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *